Wii_Zelda Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Halloj! snälla jag behöver hjälp med zoras domain jag är inne i templet och så.. nu vet jag ej hur jag ska göra.. behöver jag bomber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Ja, du behöver bomber i templet. Undervattensbomber då förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Som man kan köpa i affären i Kakariko^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii_Zelda Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Ja, du behöver bomber i templet. Undervattensbomber då förstås. Tack! så mycket jag fixat!! :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det ska för den delen också finnas en zora precis utanför templet som också säljer undervattensbomber. Dock måste man ju ha en ledig bomb-bag då vilket jag inte vet om man har förutsett att man har en bomb-bag full redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Halloj! snälla jag behöver hjälp med zoras domain jag är inne i templet och så.. nu vet jag ej hur jag ska göra.. behöver jag bomber? http://guides.ign.com/guides/572738/page_3.html :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.