Gäst trunks_ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 trunks..jag vet ditt svar..Fråga nån annan stans... till han som sa att det inte laggar på Oblivion på Högsta Grafik: Jopp..Ute i skogen på gräset >.< Amen har edan gjort en tråd om de ingen svarraaa .. snällaa hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 trunks..jag vet ditt svar..Fråga nån annan stans... till han som sa att det inte laggar på Oblivion på Högsta Grafik: Jopp..Ute i skogen på gräset >.< Men LoL...Spamma inte över allt då.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) Har ett Sappihre radeon x1650 512mb :) mycket bättre än det gammla jag hade. Redigerat 1 Januari 2007 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Ati RADEON X600 256MB 400 Mhz. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ATI Radeon X850XT PE duger för wow :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 haha..Om den duger för wow..wow grafiken är värde lös..då är nog din data dålig med grafik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag har "ALL-IN-WONDER RADEON 8500DV" grafikort. //Apparat1230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 :blink:Hur kan ni där uppe tycka att 7600 och sånt är dåligt?? :blink: jag skulle va skit nöjd om jag fick ett sånt :o Jag har ett nvidia geforce 6600... DET är något att grina över :lol: Det är GS kort, mycket sämre än 7600 gtx tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jojj3 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ett nvidia geforce 7800 gta..äger alla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 7800 gtX, inte gta ^^ Tyvär måste jag säga att mitt 1900xtx är bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Grafikkort:Gainward nVidia Geforce 6600GT 256mb Ramminne:2x512 samsung 3200DDR Processor:Intel Pentium 4 3.2GHZ!!! Hårddisk:200gb maxtor Nättag:400Watt! ______________________________________ Kylare:En bra silentwhisper Blir nytt uppgraderingspaket senare, det här duger eftersom jag kan köra wow, css, bf2 på högsta och det är det ända jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Hmm har en fråga.. jag ska köpa nytt grafik kort för kan ej lirra CS soruce me de jag har (64 MB) Intel... tror ni detta grafikkortet är värt och duger.. vill inte köpa dyrrare :o http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....UcAAAEOyRJZtSyV :cool: hoppas de duger till att lirra cs-s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.