Blitzcat Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Ey, kan någon hjälpa mig? Jag är i zoras domain och jag har hittat zoras under den frusna isen, nu säger midna att vi måste hitta ett sätt att smälta isen, men hur dåfan ? :blink:
EtsukoSama Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Du ska warpa till Death Mountain och ta med den stora stenen >.<
EtsukoSama Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Kan man kalla tjejer för dude?? However, it doesn't matter to me ^^,
Blitzcat Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Skrivet 30 December 2006 hah, >.< Nu har jah fastnat igen.. Jag har blivit människa, och Midna rapporterar att jag ska till botten av lake Hylia, men jag måste jue ha Zora Armor då typ. Hur får jag den? Det finns ju ingen väg till Zoras domain nu när man är människa. :o
Staejjkarn Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 Jag tror det är nu du ska till Hyrule och så ska du till huset där du som varg hittade Illia då måste du lyssna på lite snack sen så säger den där konstiga kvinnan om man kan hjälpa till att eskortera en liten zora pojke till Kakariko Village men under vägen kommer så klart faror först ska du döda ett grönt mobboffer på en bro sen så får du 2 nycklar då e det bara att rida på men om vagnen får eldpilar på sig så använder du bara gale boomerang sen när du kommer fram till griden till Kakariko Village döda den där fågeln som släpper bomben framför grinden så öppnar du den så är du inne i Kakariko Village då så får man se en lång film.Sen så ser man den döda zora mamman följ henne så får du zora armor.hoppas det hjälpte :)
Rekommendera inlägg