kodram Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 när jag ska starta css så kommer de upp ett felmeddelande: Instruktionen på "0x0fac3e2c" refererade till minnet på "0x0d79a1a0". Det gick inte att utföra en minnesåtgärd. Följande fel returnerades. The memory could not be read. behöver verkligen hjälp med detta annars har jag inget att spela :P och jag har provat att ominstallera.
Gäst PoisoN Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Om du har en audio enhet, som t.ex hörlurar, ta ut dom. Om det inte funkar, öppna steam, höger klicka på CSS sedan hitta Launch Options och skriv in -window
Otzi Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 jag har också ett litet problem...... hur får man upp (console)...jag har testat denna knapp § och jag har fixat de där i options-keyboard-advance... hjälp mig snälla!!!!!!!!
rikke Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 öppna steam -> my games -> höger klicka på det cs du ska fixa consolen till -> "properties" -> set launch options -> skriv "-console" varse sen för att se consolen trycker du bara på esc
Rekommendera inlägg