limmo Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 altså jag bara undrar varför man inte kan skicka ett guide eller koder eller nåt två gånger??????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Du kan skicak in Fusk, Guider och Nyheter... Antagligen accepteras inte likadana saker... Men om dom är bra kan du skicka in hur många du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 asså, man behöver ju inte samma koder en gång till och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 man kan väl andra på koderna? lägg in mera genom ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 altså nejj jag menar inte så mars altså jag har skickat en guide till burnout-4 revenge men nu vill jag skicka en kod men jag får inte varför det e de jag frågar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Du får max skicka in ett fusk/guide/tips/bonus till ett spel. I fall om du vill lägga till fler saker, kan du ändra ditt fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 ja men han kan inte lägga in ett FUSK för att han redan skickat in en GUIDE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 ja men han kan inte lägga in ett FUSK för att han redan skickat in en GUIDE. Men varför ändrar han inte då sitt fusk? Eller ber en en moderator att lägga in den i en annan guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 altså nejj jag menar inte så mars altså jag har skickat en guide till burnout-4 revenge men nu vill jag skicka en kod men jag får inte varför det e de jag frågar om men tänk dig så här, du har 5 koder som du tänker lägga in till ett spel! du hade ju isåfall kunnat skickat in en kod åt gången, vilket hade gjort att du tjänat 250 fm istället för att skicka de gemensamt och bara tjänat 50 fm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 men tänk dig så här, du har 5 koder som du tänker lägga in till ett spel! du hade ju isåfall kunnat skickat in en kod åt gången, vilket hade gjort att du tjänat 250 fm istället för att skicka de gemensamt och bara tjänat 50 fm! men har har inte inte skickat in ett fusk men han vill göra det men det går inte för att han redan skickat in en guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 men tänk dig så här, du har 5 koder som du tänker lägga in till ett spel! du hade ju isåfall kunnat skickat in en kod åt gången, vilket hade gjort att du tjänat 250 fm istället för att skicka de gemensamt och bara tjänat 50 fm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 men hur ändrar man sitt fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.