Svedda Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag har ett wii problem, det började i förrgår, jag hade kört ända fram till vattentemplet och tyckte att det var ett perfekt ställe att spara på, senare fick min mamma köra bowling på wii sport och efter ett tag börjar problemen med att bowlingklotet inte släpps iväg på rätt sätt, man kunde helt enkelt inte slänga iväg de utan man bara släppte klotet rätt ned på banan så fick man börja om, jag tänkte bara att batterierna va påväg att ta slut, men när jag bytte så var det samma problem som vanligt så jag stängde av den o drog ut lite sladdar o lät den vara tills nästa dag. när jag skulle köra på zelda nästa dag så kom jag inte men när jag var där kunde jag inte svinga med svärdet. (+),(-) & home knapparna funkade inte :cry: men det gick att sikta på skärmen o skjuta pil o göra snurrattacker o attackera med skölden :huh: så jag kunde varken spara eller slåss ordentligt så det var ingen direkt idé att köra vidare <_< har någon varit med om ett liknande problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 har bowling funkat förut? om inte så prova att släppa klotet senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Det låter som att det är nåt fel med knapparna på Wiimoten. Det funkade ju att sikta, men om det nu är fel på knapparna och svinga svärdet,hur gick det då att skjuta pilar? Om jag inte har fel så siktar man väl på skärmen och skjuter med hjälp av en knapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 o nån grej till är att kontrollen funkar perfekt utanför spelet (vad jag har märkt) men så fort jag är inne på wii sport eller zelda så får jag problem med vissa funktioner :blink: vad har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 har du tappat kontrollen? isåfall kan det har blivit glapp i den elr något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Prova att vänta lite innan du skickar iväg klotet och släpp knappen på väg upp, inte när du är upp med handen. Tror också som farfars_ass, att du slått i något eller tappat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.