Plasma Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Hur mycket kostar Nintendo DS på game (ej ds lite) Jag har kollat om kring men hittar inte svaret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Vet inte riktigt, men jag köpte lite häromdan, och den kostade 1300 å det är väl samma pris på Lite och vanliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 i princip fast originalet av DS finns inte på så många ställen längre, det produceras inte alls så många nu sen lite kom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Hur mycket kostar Nintendo DS på game (ej ds lite) Jag har kollat om kring men hittar inte svaret det biligaste jag har sett kostade 899 kr typmen det var nog begagnat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Lite kostar 500 mer typ..men det är värt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 nej de kostar ungeefär likamycket på de få affärerna som säljer båda sorterna , sedan kan det skilja 200-300 mellan olika affärer... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ja , kolla på webbhallen.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 där har dom bara LITE ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 HaHa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Assasincrreds: Senast jag var på game i stan så fanns det bara DS lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag vet inte exakt hur mycket DS kostar men DS Lite kostar väl 300 kronor mer typ. Är du inne på att köpa DS tycker jag verkligen att du ska köpa DS Lite! Det extra hundralapparna är verkligen värt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Som något ljushuvud påstod sedan tidigare så säljs det knapt några Ds i dag. Det är Lite som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg