twilight Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jag har fått den där grejen som jag kallar på epona och vad ska jag göra nu midna säget att jag ska prata med en lady/dam kvinna men var är hon och vem????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag ligger oxå där, jag snackade med kvinnan i byn som man skulle döda 20 monster hos, fast hon sa inget :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag ligger oxå där, jag snackade med kvinnan i byn som man skulle döda 20 monster hos, fast hon sa inget :S Det är Hidden Village ni ska till... Fast ni ska visa den där staven för henne också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twilight Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jag tror inte det är hon som du ska prata med, jag tror vi vill ha lick mycke hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jag tror inte det är hon som du ska prata med, jag tror vi vill ha lick mycke hjälp Håll bara fram den där "Rod" nånting och prata med henne ;) Finns ingen annan att prata med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twilight Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 okej jag tackar på bådas vägnar boken vem ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Efter du har fått boken ska du prata med Shade, han finns i Kakariko Village i vad ska man säga? kyrkan, där nere i källaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg