KNASEN Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Hur blir man en varulv? Och vad gör man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill95 Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hur blir man en varulv? Och vad gör man då? En kompis har sagt att det kommer en varelse med gula ögon hem till simmarna och biter dom! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 kom ihåg att till ettan, kunde man skapa ett monster, fast det var nog frankenstein. Och det gjorde man genom att mixa ihop massa saker på ett experimentbord! vet inte om det är samma sak som gäller här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Hur man blir varulv: Man kan bli biten av en varg (jag tror inte man kan bli det av hunden med gula ögon), fast då måste man ha en längre relation med vargen och det måste vara den vita ledarvargen. Man kan också bli biten av en annan varulv Det finns också en dryck man kan ladda ner som gör simmarna till varulvar. Om det var till någon hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Hur man blir varulv: Man kan bli biten av en varg (jag tror inte man kan bli det av hunden med gula ögon), fast då måste man ha en längre relation med vargen och det måste vara den vita ledarvargen. Man kan också bli biten av en annan varulv Det finns också en dryck man kan ladda ner som gör simmarna till varulvar. Om det var till någon hjälp. Fel 1 det är hunden med gula ögon (vilket är ledarvargen) man blir biten av för att bli varulv Fel 2 botemedlet kan man köpa från djurtränaren och behövs inte ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Hur man blir varulv: Man kan bli biten av en varg (jag tror inte man kan bli det av hunden med gula ögon), fast då måste man ha en längre relation med vargen och det måste vara den vita ledarvargen. Man kan också bli biten av en annan varulv Det finns också en dryck man kan ladda ner som gör simmarna till varulvar. Om det var till någon hjälp. RE:Fel 1 Jag trodde inte att det var ledarvargen, my bad RE:Fel 2 Jag pratade om att BLI varulv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 jag har inte djurliv så jag kanske inte hör hemma här :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Är det den med gula ögon :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 En kompis har sagt att det kommer en varelse med gula ögon hem till simmarna och biter dom! :unsure: <{POST_SNAPBACK}> lol f*n vad fult :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg