Aircondition Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Har två frågor om Guild Wars. Om jag har gjort en karaktär i Nightfall världen, kan jag spela med den i den vanliga världen? Kan jag föra över saker som pengar och vapen från en karaktär till en annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Den första frågan vet jag inte. Men den andra, det är bara att lägga sakerna du vill flytta i Kistan, för alla karaktärer har samma kista, sen loggar du in med den andra karaktären och tar grejerna i kistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Vilken kista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Storage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Aha, så jag ska klicka där "Enter Storage"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Ja du ska klicka enter storage sen ska du lägga i sakerna där, sen loggar du in på din andra gubbe och tar ut dem. Jag är inte säker på om du kan åka till den vanliga kartan men om du har det gammla spelet så toror jag det för man kan göra så på Factions.(Man tar båten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 går det verkligen att göra det med båt? jag menar skulle inte isåfall de som inte hade factions också kunna göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Ja, du kan åka till alla fyra "öarna" med båt, bara du unlockar dem med några simpla quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Man kan åka mellan alla spel, fast man måste ha spelet man vill åka till. Så om du har alla spel så har man ett ganska stort spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 ja jag har night fall kan jag åka till det gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Han sa precis det, du måste ha det gamla för att kunna åka till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Ja, du kan åka till alla fyra "öarna" med båt, bara du unlockar dem med några simpla quests. Får man fråga vilka quests, och var man hittar dem? Redigerat 2 Januari 2007 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.