KillZone95 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 fråga 1.ja har första guildwars och andra.jag har sett en assasin i första spelet.och ja fattar inte hur man tar en (exp) assasin i första världen !! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Titta igenom hela tråden, man ska göra en quest. >_> Ja, du kan åka till alla fyra "öarna" med båt, bara du unlockar dem med några simpla quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Om du är i rätt lvl för att kunna åka över till dem övriga spelen så ska det stå när du kommer till den staden man reser ifrån. Så om du reser till Kamadan (i nightfall) så ska det stå att du ska prata med en person och göra en quest sen är du redo att åka. Samma sak gäller factions. Städer man reser ifrån: Lion's Arch (Prophecies) Kamadan, Jewel of Istan (Nightfall) Kaineng Center (Factions) Det är även dessa städer du kommer till när du reser till dem olika spelen... Hoppas det hjälper... Redigerat 4 Januari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Tack så mycket. >:) Lite tråkigt att man inte kan åka över när som helst. Mina kompisar har t.e.x bara Prophecies och om jag har en gubbe i Nightfall världen kan jag ju inte spela med dem. Tack alla som svarat i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 trodde jag faktsikt inte att man kunde, tänk så fel man hade! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Har två frågor om Guild Wars. Om jag har gjort en karaktär i Nightfall världen, kan jag spela med den i den vanliga världen? Kan jag föra över saker som pengar och vapen från en karaktär till en annan? j*vla noob jo allihop ja heter rasmus och e en mobbare som en dum i huvudet och e en monglid :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.