WiFiGamer Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Hej! jag fick pokemon Mystery & Dungon(stav) blue i julklapp och har spelat en stund jag är i level 21 och är mudkip. Jag undrar hur man utvecklas? För i serebii.net så står det att mudkip utvecklas i lv 16. Snälla svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 först måste man klara spelet, sen efter att eftertexterna rullat kommer man kunna gå in i en grotta. Där utvecklas man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 när e det då efter kometen eller? :( startade om dog hela tiden ... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Ja det är efter kometen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
together10 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ja det är efter kometen. man får utvecklas i en grotta där whiscash är :gitarr: mvh together10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Men när jag går till grottan så står det att jag måste gå in ensam. Hur gör jag så att jag blir ensam??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Tryck på team i start menyn,och pokemon du har med dig.Och tryck stand by. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 varför är det så viktigt att utvecklas om man ändå har klarat spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 varför är det så viktigt att utvecklas om man ändå har klarat spelet? Man klarar inte spelet efter kometen. Man ska typ möta kyogre & Ho-Oh sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Haha, det finns sjukt mycket att göra efter kometen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 varför är det så viktigt att utvecklas om man ändå har klarat spelet? Läste i en pokemon tidning:Spelet som börjar när spelet är slut;pokmon mystery duogeon. När men klarat det,har man nästan gjort 20% av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 coolt ganska långt då :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg