Shadowbeing Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 (redigerat) Har fastnat i Hyrule Castle nu... jag har just passerat det rummet där man går på massa 4-kantiga block som liknar kvadrater... För att hitta rätt här måste man byta till Vargen och slå på senses... Sedan tog ja mig upp för en trasig trapp till ett rum med 2 n00biga fiender... Och nu är det en ännu värre trappa... Avståndet är flera meter långt, och Clawshot kan jag inte använda någonstans... Om man kollar upp vid trappans slut så ser man en fiende som går fram och tillbaka..., fast den är inte kvar nu... för den råkade jag skjuta ihjäl... Någon som har något förslag på vad man kan göra? ...Jag har försökt att hoppa, men det resulterar bara mindre liv... Jag har försökt att gå tillbaka, men andra hoppet för trappan neråt blir igämt för långt, vilket resulterar förlust av ett hjärta det med.... EDIT: Har klarat spelet nu... Redigerat 30 December 2006 av Toad
EtsukoSama Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Var hittade du alla flaskor? Jag har bara tre...
twilight Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 toad kan du hjälpa mig i hurley castle lycktorna man ska tanda vilken ordning ????
Ravenclaw105 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 the_unforgiven - Vilken har du kvar? Flaska 1 - Köper du av killen i skogen som säljer olja. Flaska 2 - Fiskar du upp vid skylten där det står att man inte får slänga skräp i fiskestället. (finns i Upper Zora River) Flaska 3 - Döda 20 Poes och leta efter Jiovanis hus i Hyrule Market. (finns massa katter utanför). Bli till varg och gräv intill väggen och prata med Jiovani. Flaska 4 - Fiska upp 2 fiskar i Ordon Village så katten tar den andra och springer hem igen. Prata med damen (i affären) och du får en glasburk med mjölk i. twilight - Om du inte klarar pusslet kan du ta andra vägen, båda vägarna leder till samma ställe. På ena sidan ska du bli till varg och använda ditt sinne. Då ser du några vakter som kollar på en tavla. Använd Clawshot eller pilbågen och skjut avs snöret på tavlan för att få fram en kristall som du ska skjuta på. När det gäller lycktorna i Hyrule Castle så får du prova dig fram. Det är inte så svårt. Testa dig fram lite så lyckas du.
Rekommendera inlägg