purjo Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) Hej! Jag vill ha snabb hjälp på Leaf Green!Hur kommer man till Saffron Staden? Vakterna i huset säger ju bara att de e töstiga! Tacksam fär snabba svar! [EDIT]Stavtfel^^ Redigerat 30 December 2006 av MightyMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hej! Jag vill ha snabb hjälp på Leaf Green!Hur kommer man till Saffron Staden? Vakterna i huset säger ju bara att de e töstiga! Tacksam fär snabba svar du måste ge dom något att dricka tex te Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Hej! Jag vill ha snabb hjälp på Leaf Green!Hur kommer man till Saffron Staden? Vakterna i huset säger ju bara att de e töstiga! Tacksam fär snabba svar! [EDIT]Stavtfel^^ För att komma till Saffron så måste du ha Tea. Det får du i Celadon i huset brevid pokemon centret. Prata med tanten på nedre plan. Om du går bakom det huset o går till taket så får du en eevee. Redigerat 31 December 2006 av Girafariglove Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Tack så mkt^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg