andennn Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Såg på en film att man kan surfa medd wii :P . Men var får man anslutningen ifrån? Ska man koppla en nätverks kabel från datonr till wii? ??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 nepp man kopplar via trådlöst (vet det utan att ha en) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Menar du att det är inbyggt i alla wii? eller måste man köpa i en affär? En till fråga B) : Kostar det att surfa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Den trådlösa anslutningen finns inbyggd i alla Wii. För att få Opera (webbläsaren) och Internet Channel så att du kan surfa måste du gå in på Wii shop channel och ladda ner den. Det är gratis just nu, men jag har hört att det kommer att kosta efter Juli eller nåt. Och det kostar inget att surfa, mer än den avgift du betalar för ditt internet. Och så är det ju en fördel att ha en router med trådlöst internet också... Och man KAN koppla en nätverkskabel till Wii, fast då behöver man nån sorts adapter som jag inte vet vart man för tag på eller vad den kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Och man KAN koppla en nätverkskabel till Wii, fast då behöver man nån sorts adapter som jag inte vet vart man för tag på eller vad den kostar. den kostar ca. 399 & den kommer i början av nästa år har jag läst nånstanns EDIT: detta året :P Redigerat 3 Januari 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Den trådlösa anslutningen finns inbyggd i alla Wii. För att få Opera (webbläsaren) och Internet Channel så att du kan surfa måste du gå in på Wii shop channel och ladda ner den. Det är gratis just nu, men jag har hört att det kommer att kosta efter Juli eller nåt. Och det kostar inget att surfa, mer än den avgift du betalar för ditt internet. Och så är det ju en fördel att ha en router med trådlöst internet också... Och man KAN koppla en nätverkskabel till Wii, fast då behöver man nån sorts adapter som jag inte vet vart man för tag på eller vad den kostar. Grymmt! surfa på Wii B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.