Avskum Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Tjenare, laddade nyligen ner Silent Hill 2, installerade fint och försöker först starta, den tjatar om CD 1, in med cracken jag fick med, skärmen blir svart, jag kommer in i spelet, det står; Please insert silent hill disc 1. Enter to retry, escape to exit. Jag har testat mounta ett flertal filer med Daemon tools, och efter det jag gick in på sidan jag laddade ner torrenten där en snubbe sa; alright you guys that get insert cd 1 when ur game load u have to get an additional patch that will remove that message. u can get these patches from alot of sites. Så nu undrar jag, nån som vet vad han snackar om och hur jag ska göra? Tack. Citera
Scarlet Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 (redigerat) För det första så är det olagligt och för det andra så borde du inte skriva olagliga saker här <_< Tack Redigerat 31 December 2006 av Capt Sand Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.