agiyr Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Ja,jag har träffat ninetales.Sedan hördes groudon och alakazams team utmanade den.Nu har blastoises team också gått dit.men hur gör jag för att storyn ska fortsätta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 du ska gå till den här tavlan vid pellipar post nånting.. å kolla jobben. PS. jag e tillbaka. DS. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 ... Jag menar storyn.. Där finns bara "uppdrag". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ... Jag menar storyn.. Där finns bara "uppdrag". jag vet jag har spelet du ska göra uppdrag för att komma vidare asså på tavlan hos peliper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ... Jag menar storyn.. Där finns bara "uppdrag". det var de jag menade :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Och när man klarat kyogre??? Om man ska gå och ta uppdrag då också,säg vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Ja, bara fortsätt med uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Vad heter det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Kommer inte ihåg namnet men jag vet att priset i uppdraget är en annan plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Och dit ska man sedan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 JAG VET NÄR DET DÄRA MED BE HAR HÄNT DÅ SKA DU GÖRA 2-4 UPDRAG :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Har du gjort lightning field å dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg