Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Förra året så tog jag bort allt på datorn för jag hade så mycket skit på datorn. Och då försvann alla mina smillisar som jag har lagt till av mina kompisar på msn och nu ska jag ta bort allt igen för jag har ett virus tror jag på datorn. Men finns det nåt sätt att spara mina uttryckssymboler som jag har lagt till av mina kompisar ?

Skulle vara tacksam för ett svar

Skrivet

Hur många är det? Jag har runt 100 bara för skojjs skull, och samlar på mig nya vartefter mina gammla har försvunnit. Spara ner bilderna varförsig på en diskett? Efter det lär det bli hemskt jobbigt att lägga ner alla igen, men det är smällar man får ta.

Skrivet

om du vet var filerna finns så kan du bara bränna över de till en skiva, "lägga dem" i en diskett, "lägga dem" i ett usb-minne eller lägga ut filerna på internet och sen när du rensat hämtar du bara hem de igen, det finns massor av sätt!

Skrivet

Är Smileysar så viktiga?

Är det den enda anledningen att folk har MSN nuförtiden?

nej, men det är väl roligt att kunna uttrycka sig på sådana vis, annars kanske det uppfattas på olika sätt!

Skrivet

om du vet var filerna finns så kan du bara bränna över de till en skiva, "lägga dem" i en diskett, "lägga dem" i ett usb-minne eller lägga ut filerna på internet och sen när du rensat hämtar du bara hem de igen, det finns massor av sätt!

Ska försöka leta efter filerna
Skrivet

Hur många är det? Jag har runt 100 bara för skojjs skull, och samlar på mig nya vartefter mina gammla har försvunnit. Spara ner bilderna varförsig på en diskett? Efter det lär det bli hemskt jobbigt att lägga ner alla igen, men det är smällar man får ta.

Najs!..Har du 100 Diskett:ar? :gitarr:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...