Nimtro Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Förra året så tog jag bort allt på datorn för jag hade så mycket skit på datorn. Och då försvann alla mina smillisar som jag har lagt till av mina kompisar på msn och nu ska jag ta bort allt igen för jag har ett virus tror jag på datorn. Men finns det nåt sätt att spara mina uttryckssymboler som jag har lagt till av mina kompisar ? Skulle vara tacksam för ett svar Citera
Gäst Helgon Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Hur många är det? Jag har runt 100 bara för skojjs skull, och samlar på mig nya vartefter mina gammla har försvunnit. Spara ner bilderna varförsig på en diskett? Efter det lär det bli hemskt jobbigt att lägga ner alla igen, men det är smällar man får ta. Citera
maaakus Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 om du vet var filerna finns så kan du bara bränna över de till en skiva, "lägga dem" i en diskett, "lägga dem" i ett usb-minne eller lägga ut filerna på internet och sen när du rensat hämtar du bara hem de igen, det finns massor av sätt! Citera
CeZ Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Är Smileysar så viktiga? Är det den enda anledningen att folk har MSN nuförtiden? Citera
maaakus Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Är Smileysar så viktiga? Är det den enda anledningen att folk har MSN nuförtiden? nej, men det är väl roligt att kunna uttrycka sig på sådana vis, annars kanske det uppfattas på olika sätt! Citera
Nimtro Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Skrivet 31 December 2006 om du vet var filerna finns så kan du bara bränna över de till en skiva, "lägga dem" i en diskett, "lägga dem" i ett usb-minne eller lägga ut filerna på internet och sen när du rensat hämtar du bara hem de igen, det finns massor av sätt! Ska försöka leta efter filerna Citera
Gäst Gripen Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Hur många är det? Jag har runt 100 bara för skojjs skull, och samlar på mig nya vartefter mina gammla har försvunnit. Spara ner bilderna varförsig på en diskett? Efter det lär det bli hemskt jobbigt att lägga ner alla igen, men det är smällar man får ta. Najs!..Har du 100 Diskett:ar? :gitarr: Citera
Nimtro Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Hittade inte mappen men jag får väll fråga nån kompis på msn om han kan skicka lite smillisar när jag har gjort om min datorn. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.