maaakus Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Som rubriken lyder, brukar du fuska till dina spel? Själv brukar jag inte fuska förutom om jag möjligtvis klarat av spelet eller om det inte är så "stora" fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Orka fuska. Men ibland när ett spel är tråkigt kan man fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 nej jag brurkar inte fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 mm, Playstation brukar jag inte fuska så mycket till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 http://www.fuska.se/forum/Brukar_Du_Fuska_...ell-t58923.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Har inte sett att den tråden fanns, den har antagligen inte varit aktiv på ett tag! Den fanns åtminstone inte på första sidan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 ja fuskar aldrig förn jag redan har klarat av spelet =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 dom ända spelet som är kul att fuska på är gta-spelen. men man sparar ju inte efter de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag brukar fuska första gången jag klarar spelet sen när jag får tråkigtbrukar jag köra utan fusk. I GTA så kallar jag inte att spawna bilar för fusk iochmed att det inte hjälper en så mycket i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
korven_danne Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ja fuskar bara när jag har klarat ut spelet några gånger...om det inte är Gta spel då brukar ja fuska för att de ska bli roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Har ibland tagit till fuskkoder till R&C3 bl.a. skrivit in koder så man får lasersvärd eller nåt sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Brukar fuska lite då och då. Ibland när det är riktigt riktigt svårt eller bara för att ha roligt och inte spelar för att klara av spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg