Gäst Youx Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hunter kan väl ha ett djur? mi nkompis sa det iallafall men hur skaffar man säg ett djur?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 För att ha ett djur måste du vara hunter. Eller warlock, fast dom har demoner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hunter kan väl ha ett djur? mi nkompis sa det iallafall men hur skaffar man säg ett djur?? Man når lvl 10 och gör en quest som lär en hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 OKej så jag måste bli level 10? vart hittar man den questen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hos din Hunter Trainer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Och Warlocks får sin första demon på lv2-4 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Och Warlocks får sin första demon på lv2-4 tror jag. Warlocks får questet på lvl 1 men går upp när dom gör den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 dom får den på lv 2 mer korrekt men av questen lv'ar dom upp till 3 om dom gör det själva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 men lol? det e lvl 1 man får det hunted :P nåja, back to topic hunter questet man får i lvl 10 går ut på att man ska tämja (tror det är tre) djur. sedan kan man välja själv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Alså jag hittar ca 3st Hunter trainer men ingen av dom gör så man kan tämja djur! har sett att man kan lära sej att hela sina djur... snälla hjälp har bara 5 dagar kvar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 säker på att du e lvl 10? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 nej men man borde se att man kan lära sej den fast den e låst som alla andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg