Aegzor Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Jag köpte Source idag, hade 1.6 innan.. Jag kanske kan vara med i clanen om det är ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 jag vill va med i er klan....jag har 1.6 och heter flippen på cs så ni vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Alla som vill kan joina, regga er på forumet och skriv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) har du någon länk dit..???? :blink: Redigerat 20 Januari 2007 av djfille2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Kolla på första sidans inlägg, nånstans där finns den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 det skulle vara kul om någon kunde lägga upp en server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Det va en kille som skulle göra det, men sen vaet jag inte mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 *BUMP* Idag har jag spelat med 5 st ur klanen och det har varit najzigt lyckat :D fast när vi körde 3 on 3 pvp blev vi ganska ägda... Just nu e det runt 10st som jag har kontakt med i klanen :) Bra att det börjar bli lite aktivt, men ni kan väll va aktiva på vårat klan forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 *BUMP* Idag har jag spelat med 5 st ur klanen och det har varit najzigt lyckat :D fast när vi körde 3 on 3 pvp blev vi ganska ägda... Just nu e det runt 10st som jag har kontakt med i klanen :) Bra att det börjar bli lite aktivt, men ni kan väll va aktiva på vårat klan forum. men du..adda mitt steam.... : karlssons__klister (två understäck) o adda min msn me : [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 OKej, sagt och gjort.. upptäckte att jag skrivit pvp, menade ju såklart pcw :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Dezen, adda mig på msn. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 på klan hemsidan så skriver jag att jag vill joina som "killergod" men ingen svarar!!!!!!!!!! var är ni!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg