EtsukoSama Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hejsan! Jag undrar om nån kan nåt enkelt sätt att tjäna pengar på? Jag fiskar mycket, men det börjar bli tråkigt nu... Vore tacksam om jag kunde få hjälp ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 du ska plantera appelsier & sedan sälja http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...09entry904009 där står hur man får appelsiner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Det finns många sätt att tjäna pengar, kan rada upp några: Plocka snäckor på stranden och sälj dom sedan i Tom Nook's affär. Sälja allt skit du inte behöver. Varje dag finns en sten i din stad som spottar ut pengar om du slår den med din yxa eller spade! Men det är tidsbegränsning. Gräva upp fossiler, sedan efter du undersökt dom hos blathers eller vad han heter, säljer du den. (Om den fossilen inte finns på museumet redan så föredrar jag att du donerar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 På GC versionen vet du kanske att det finns koder man kan säga till Tom Nook... Finns det inga sånna på Wild World?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Brukar kolla på fusksidor efter fusk till ACWW, fast har inte sett några koder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg