Staejjkarn Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Jag har clawshot och har tagit fram vattnet på båda sidoran av templet men nu så e jag inne i rummet med bossnyckeln men vattnet e så lågt och jag har gått upp till våningen över rummet med bossnyckeln men fattar fortfarande inget kan nån säga hur man gör.PS.jag har också kompassen.
NossLoad Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 Simma ut ur rummet och simma neråt åt vänster. Där ser du en stor sten. Spräng den och simma in i det rummet. Då kommer du till rummet där du ramlar ner till kistan. Tror det var så =)
Staejjkarn Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Jag klara det igår(fick hjälp av en annan kille).Men tack endå för att du svara. :)
armado Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Jag har startat vattnet på en sida (där man får clawshot) men vart och hur gör man det på andra sidan??
Staejjkarn Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 DU skulle kunna starta en egen tråd men du ska till det där rummet där trappan snurrar så om du nu har märkt det så finns det en kant som inte har något handtag som man inte kan ta tag i då ska du ta clawshot och skjuta på det så kommer vattnat åka ner för trappan och du kommer kunna komma vidare.
Rekommendera inlägg