Raffed Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Köpte Ds Lite i lördags och har ett spel MKDS.Om cirka 20 dagar så kommer jag nog köpa ett till,men jag vet inte riktigt vilket,kan någon typ tipsa om spel?Om någon skulle vilja veta så har jag inteWi-fi connection USB-cable(eller vad det nu heter). :)
lizem Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 NSMB om du inte har USB connector. men skaffa det och ett MPH opm du inte redan har trådlöst :D
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Animal Crossing - Wild World Så roligt att det inte går att beskriva :D
Raffed Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2007 ok,tack!Men skulle nog ändå vilja ha en beskrivning till animal crossing,vet typ inte ens vad man gör på det.
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Köp inte det , jag har det på Gamecube man bara springer runt i en låtsats värld o e slav till folk dom bara säger att man ska göra massa saker helt klart 1/10..
Raffed Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Köp inte det , jag har det på Gamecube man bara springer runt i en låtsats värld o e slav till folk dom bara säger att man ska göra massa saker helt klart 1/10.. Ok...Det verkar ju...kul.... :mellow: Men kommer det vara värt att köpa MPH även ifall jag inte har trådlöst bredband eller sån där kabel?
DS_Player Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 ok,tack!Men skulle nog ändå vilja ha en beskrivning till animal crossing,vet typ inte ens vad man gör på det. Man går runt i en värld och gör massa tjänster år olika "folk" :blink: för att få pengar te lån som man ska betala, sen kan man fiska å sånt ;) Jag har det till GC, ger det 1/10, skitspel!
Kuzune Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Köp inte det , jag har det på Gamecube man bara springer runt i en låtsats värld o e slav till folk dom bara säger att man ska göra massa saker helt klart 1/10.. Tror inte det, MPH är främst ett multiplayer spel, så om du inte har någon kompis med DS och MPH eller möjlighet att spela på WiFi, så finns det bättre spel att köpa.
Rekommendera inlägg