Mighty Adam Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 jag har bokat wii i en game butik och han i affären sa att det är flera hundra som har bokat. undrar bara när jag kommer få min, bokade den 28 december. tror ni att det kommer in typ 400 konsoller den dag dom kommer eller? isånna fall skulle jag bli glad. han sa att dom ska ringa när dom får in en till mig. när tror ni att dom kommer ringa? orkar inte vänta mer!!!!!!!!!!!!!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag bokade 8 December på releasen, och dom säger att jag ska få det 7e Januari. Jag bokade på Game. Du har tur om du ens kan få den innan Februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag bokade 8 December på releasen, och dom säger att jag ska få det 7e Januari. Jag bokade på Game. Du har tur om du ens kan få den innan Februari. å tack för den "glada nyheten" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Inte jag som gjort Wii så bra... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Wii.... Den som väntar på något gott vänta aldrig för länge B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Wii.... Den som väntar på något gott vänta aldrig för länge B) mhm.. men jag orkar inte slösa tid på nått som mina kompisar redan har. så onödigt <_< :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Vad menar du har dina kompisar redan Wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Åk hem till dom och spela så länge då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Åk hem till dom och spela så länge då. dom bor 1 timme bort och mina föreldrar jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Åk hem till dom och spela så länge då. Buss, cykla? Själv åkte jag dirtbike till min kompis ca 7km ifrån mig. En liten öde grusväg men ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Fick bokning av en Wii på julafton, då hade mina föräldrar bokat en på EB games, och dom bokade den ungefär, den 20:onde December. Och jag kommer att få den om några dagar bara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Det kommer att vara brist på Wii ända fram till Mars, så det är stor chans att du får det då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.