DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 min kompis bokade Wii i augusti. då fick han Wii den 8 Dec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Fick bokning av en Wii på julafton, då hade mina föräldrar bokat en på EB games, och dom bokade den ungefär, den 20:onde December. Och jag kommer att få den om några dagar bara. :) va shit! om några dagar, jag bokade bara 8 dar efter å jag får i mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag beställde min 20 dec, fick den 27 dec. :P Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Are u sure? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Are u sure? Nej, inte riktigt... kanske 19/12 :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har råd med Wii men vet ni vad , ja kommer nite köpa det.. VA? ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Varför får vissa så tidigt??? Jag bokade 8 December och ska få om 3 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Varför får vissa så tidigt??? Jag bokade 8 December och ska få om 3 dagar... Man boker eller beställer från olika butiker, jag beställde från webhallen, köpte ett spel(Zelda) och en remote med nunchuk till, dom kommer kanske idag. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Varför får vissa så tidigt??? Jag bokade 8 December och ska få om 3 dagar... mm visst "kanske" idag lol! du kommer fi i mars som alla andra, ni som säger att ni bokade typ 20 december och får imorron. ni skryter nog bara. för det är omöjligt. det är slut på wii i hela sverige. i frankrike finns det dock massor fick jag höra av min dock inte spel tokiga vän så han köpte inte en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 bokade mitt på ebgames i karlstad bergvik den 8dec fick det den 22dec :) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Bokade på Ebgames i September och fick den på releasen :P De fick in 14 och över 60 pers hade bokat så jag hade tur ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Fick bokning av en Wii på julafton, då hade mina föräldrar bokat en på EB games, och dom bokade den ungefär, den 20:onde December. Och jag kommer att få den om några dagar bara. :) jag boka 28e och han på game sa att jag får den i februari nu, får hoppas på det ffs!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.