HeartInChains Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 hur besegrar man den stora svarta brinnande bossen i templet?? jag har skjutit pilar i ögat men man ska väl göra ngt mer?? snälla hjälp foort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Han har stora kedjor bakom sig, gör så att du kommer bakom honom greppa tag och dra till så han ramlar. Sen springer du fram och slår han, gör så 3 ggr så är han besegrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 o en sak som kletigburk glömde nämna är att man måste ha iron boots på sig när man ska dra i kedjan för annars glider man bara efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ah fast jag döda han genom att bara skjuta han i ögat och sen när han la sig ner så svärda jag han..haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.