Hoppa till innehåll

Naruto: Clash Of Ninja

yoZhi

Rekommendera inlägg

• 3 månader senare...

om du med kyuubi menar naruto med kyuubis chakra, dvs han går på alla fyra och beter sig som en räv samt att han är omgiven av röd chakra, så ja det går å låsa upp honnom kommer dock inte ihåg hur, kolla i affären, det dyker upp nya saker där lite hela tiden, testa spela olika spellägen så dyker den till slut upp i affären.

jag hadde spelet förut men var dum å sålde det, nu vill jag ha det igen, om du vet var man kan köpa det så berätta!

har sett det på discshop.fi är ju den europeiska versionen så den borde inte vara på finska, om någon kan bekräfta att den versionen de säljer på discshop.fi inte är på finska skulle jag bli glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du med kyuubi menar naruto med kyuubis chakra, dvs han går på alla fyra och beter sig som en räv samt att han är omgiven av röd chakra, så ja det går å låsa upp honnom kommer dock inte ihåg hur, kolla i affären, det dyker upp nya saker där lite hela tiden, testa spela olika spellägen så dyker den till slut upp i affären.

jag hadde spelet förut men var dum å sålde det, nu vill jag ha det igen, om du vet var man kan köpa det så berätta!

har sett det på discshop.fi är ju den europeiska versionen så den borde inte vara på finska, om någon kan bekräfta att den versionen de säljer på discshop.fi inte är på finska skulle jag bli glad.

På megastore så tror jag man kan köpa det ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är detta spel kul? :P funderar på å köpa de, älskar naruto..

och finns de nå spelläge som campaign, liksom story mode..

versionen som inte är USA Import, snackar dom engelska eller japanska? :P

kan man köra typ 2on2 o sånt?

kan man vara kankurou? I LOVE HIM! :P

Redigerat av eckan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är detta spel kul? tongue.gif funderar på å köpa de, älskar naruto..

versionen som inte är USA Import, snackar dom engelska eller japanska? tongue.gif

kan man vara kankurou? I LOVE HIM! tongue.gif

finns flera versioner av spelet, i USA släpptes en 1a och en 2a i japan ända upp till en 4 i sveriege finns 1an + "European Version" som är i stort sett 2an jag rekomenderar EU versionen istället för 1an, EU ver har fler spellägen å fler karaktärer... mer av allt helt enkelt, om du är ett f*n av Naruto å gillar fighting spel är det helt klart värt pengarna, specielt EU versionen som har stöd för 4a spelare, 2 vs 2, 1 vs 3 eller alla mot alla :P tror det bara finns stöd för 2 spelare i 1an helt klart EU versionen man ska satsa på

det finns ett story/campaign läge och vad jag vet så kan man iaf spela som kankurou i EU versionen, inte helt säker på 1an, Kankurou är min favorit karaktär riktigt grym kille :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är detta spel kul? tongue.gif funderar på å köpa de, älskar naruto..

versionen som inte är USA Import, snackar dom engelska eller japanska? tongue.gif

kan man vara kankurou? I LOVE HIM! tongue.gif

finns flera versioner av spelet, i USA släpptes en 1a och en 2a i japan ända upp till en 4 i sveriege finns 1an + "European Version" som är i stort sett 2an jag rekomenderar EU versionen istället för 1an, EU ver har fler spellägen å fler karaktärer... mer av allt helt enkelt, om du är ett f*n av Naruto å gillar fighting spel är det helt klart värt pengarna, specielt EU versionen som har stöd för 4a spelare, 2 vs 2, 1 vs 3 eller alla mot alla :P tror det bara finns stöd för 2 spelare i 1an helt klart EU versionen man ska satsa på

det finns ett story/campaign läge och vad jag vet så kan man iaf spela som kankurou i EU versionen, inte helt säker på 1an, Kankurou är min favorit karaktär riktigt grym kille :P

tack för svaret :) fsat ja förstod inte riktigt det med versionerna, jag köpte http://www.webhallen.com/prod.php?id=56418, är det den du ej rekommenderar? då får ja ta o köpa de andra, men ja hittar inte det på webhallen.. vet du vart man kan köpa de?

EDIT : de var european version, fick precis spelet i brevlådan.. dags o spela! :)

Redigerat av eckan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte själv hur det är med alla olika versioner... förstår verkligen inte varför man inte bara kan släppa samma version över hela världen... tror webhallen säljer clash of ninja 2 USA import fast då lär man ha en freeloader vet inte om freeloadern funkar på wii´n clash of ninja 2 USA import är samma sak som EU versionen TROR jag... ehhh börjar virra bort mig bland alla versioner... men jag tror att det i USA finns en 1a å en 2a, tror att i sverige finns en 1a å en EU version som är samma sak som den amerikanska 2an...

hoppas att det varit till någon hjälp iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...