NossLoad Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Jag gled runt lite på google under dagen och upptäckte en screenshot av MapleStory och insåg att det inte såg så dåligt ut alls, jag har alltid trott att det är någon 2d mmorpg skit men det var snäppet bättre. Problemet är att när jag kom in på deras sajt så hade jag precis INGEN aning som var jag skulle ta vägen. Jag vill bli medlem men jag fattar inte vilken av språken jag ska ta. Europe är stängt för det är en beta. Jag kom in på registreringen för england så skulle man fylla i Postal Code etc men jag fattar inte varför de ska få veta det :S Någon som är under 13 år och registrerat sig och kan förklara hur han / hon gjorde. Kan någon ge mig källan till registrerings sidan, tack! Citera
Gäst Helgon Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 1. Entra sidan med internet explorer. http://www.mapleglobal.com 2. Registrera dig, tryck på den stora blåa 'sign up' knappen till vänster och fyll i resterande fält. 3. Fyll i din ålder, acceptera avtalen (kryssa i båda fälten), fyll i ditt 'Nexon passport ID' det är som ett slags användarnamn. Ta något du brukar nicka under. Efter det fyller du alla andra fält. E-mail, land, postnummer osv. Efter det SKA du få en aktiveringskod. 4. När du har aktiverat ditt account tankar du hem spelet genom att gå in på: DOWNLOADS -> GAMES/PATCHES -> DOWNLOAD THE GAMECLIENT - .EXE (eller anpassa filerna efter din dator, om du har MAC eller nått..) 5. Nu kan du spela. Citera
NossLoad Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2007 1. Entra sidan med internet explorer. http://www.mapleglobal.com 2. Registrera dig, tryck på den stora blåa 'sign up' knappen till vänster och fyll i resterande fält. 3. Fyll i din ålder, acceptera avtalen (kryssa i båda fälten), fyll i ditt 'Nexon passport ID' det är som ett slags användarnamn. Ta något du brukar nicka under. Efter det fyller du alla andra fält. E-mail, land, postnummer osv. Efter det SKA du få en aktiveringskod. 4. När du har aktiverat ditt account tankar du hem spelet genom att gå in på: DOWNLOADS -> GAMES/PATCHES -> DOWNLOAD THE GAMECLIENT - .EXE (eller anpassa filerna efter din dator, om du har MAC eller nått..) 5. Nu kan du spela. Men tack ska man ha =) Man kan inte skriva det bättre :cool: Citera
Aegzor Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 En sak till: Om du fyller i din msn, så ska du kolla i skräppost... Citera
Gäst Helgon Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 1. Entra sidan med internet explorer. http://www.mapleglobal.com 2. Registrera dig, tryck på den stora blåa 'sign up' knappen till vänster och fyll i resterande fält. 3. Fyll i din ålder, acceptera avtalen (kryssa i båda fälten), fyll i ditt 'Nexon passport ID' det är som ett slags användarnamn. Ta något du brukar nicka under. Efter det fyller du alla andra fält. E-mail, land, postnummer osv. Efter det SKA du få en aktiveringskod. 4. När du har aktiverat ditt account tankar du hem spelet genom att gå in på: DOWNLOADS -> GAMES/PATCHES -> DOWNLOAD THE GAMECLIENT - .EXE (eller anpassa filerna efter din dator, om du har MAC eller nått..) 5. Nu kan du spela. Så lite så, skriv gärna om det uppstår fler problem. Går spelet inte igång så testa med att ladda hem någon patch eller liknande. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.