PussyCat Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Som rubriken lyder... Var kan man köpa nya pekpennor..?? Mina pennor är så utslitna... Mvh // Adî Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 nån spelbutik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 alla spelbutiker som säljer saker till NDS :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Vet inte om man kan köpa pekpennor styck, men man kan köpa ett helt set med 2 pekpennor, fodral till spelen, billaddare, m.m. kostar typ 200:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Det där lät ganska intressant, vet du vart man kan köpa det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 man kan köpa 3 stycken stylusar i ett paket, utan annat skit >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 jupp det är sant, finns också två pack stylusar :) Även 1 och 1 kan man köpa de... :) men det där paketet som medion snacka om finns bl.a. här : oj, det fanns inte kvar på Webhallen inte vad ja hittar iaf, du kan ju kolla riunt där men det finns på andra ställen med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har en extra men den lär nog bli utsliten ganska snart. Men vet ingen om man kan köpa styckvis..?? Gör inget om det är i 2-pack eller mer. Och vad är stylisar..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 som något ljushuvud skrev så någon av de större elektronikkedjorna har sågont, typ giganten, game, teknikmagasinet, kjell & co mfl.De är inte särskilt dyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har en extra men den lär nog bli utsliten ganska snart. Men vet ingen om man kan köpa styckvis..?? Gör inget om det är i 2-pack eller mer. Och vad är stylisar..?? Det är pekpennena till DS. Dem heter egentligen Stylusar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Dom stor företagen sälher väl inte såna där Stylusar ? Det är väl mer konsoler , dock finns ett nice paket på Netonnet med 2 pek pennor 1 billaddare , ett skyyd för bara 200 spänn.. Redigerat 4 Januari 2007 av Pcplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 de stor företagen säljer visst stylusar, jag har sett det iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg