PussyCat Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Som rubriken lyder... Var kan man köpa nya pekpennor..?? Mina pennor är så utslitna... Mvh // Adî
lizem Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 alla spelbutiker som säljer saker till NDS :)
Aegzor Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Vet inte om man kan köpa pekpennor styck, men man kan köpa ett helt set med 2 pekpennor, fodral till spelen, billaddare, m.m. kostar typ 200:-
DS_Player Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Det där lät ganska intressant, vet du vart man kan köpa det ?
Smiter Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 man kan köpa 3 stycken stylusar i ett paket, utan annat skit >_>
lizem Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 jupp det är sant, finns också två pack stylusar :) Även 1 och 1 kan man köpa de... :) men det där paketet som medion snacka om finns bl.a. här : oj, det fanns inte kvar på Webhallen inte vad ja hittar iaf, du kan ju kolla riunt där men det finns på andra ställen med...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Jag har en extra men den lär nog bli utsliten ganska snart. Men vet ingen om man kan köpa styckvis..?? Gör inget om det är i 2-pack eller mer. Och vad är stylisar..??
skate_1986 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 som något ljushuvud skrev så någon av de större elektronikkedjorna har sågont, typ giganten, game, teknikmagasinet, kjell & co mfl.De är inte särskilt dyra
Kuzune Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Jag har en extra men den lär nog bli utsliten ganska snart. Men vet ingen om man kan köpa styckvis..?? Gör inget om det är i 2-pack eller mer. Och vad är stylisar..?? Det är pekpennena till DS. Dem heter egentligen Stylusar.
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Dom stor företagen sälher väl inte såna där Stylusar ? Det är väl mer konsoler , dock finns ett nice paket på Netonnet med 2 pek pennor 1 billaddare , ett skyyd för bara 200 spänn.. Redigerat 4 Januari 2007 av Pcplayer
lizem Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 de stor företagen säljer visst stylusar, jag har sett det iaf
Rekommendera inlägg