Hoppa till innehåll

Tillbehöv>systemverk.>teckensnitt...

Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

När jag ködre diskrensing markerade jag TILLBEHÖV OCH ÖVRIGT... nån som vet hur jag kan få tillbaka den?? på start menyn>tillbehör ...??

snälla hjälp..

om inte vill jag bara ha Teckensitt som finns i Start>Alla program/Andra>Tillbehör>System verktyg>Teckesnitt ..

pleas hjälp mig.. vorre shsyt... tack så länge :ph34r:

Redigerat av trunks_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Höger klicka på det du vill ha på start menyn och välj

"Fäst på start menyn"

du missförtog mej , den e helt borta .. så man kan inte göra så :P ... nån som har den och kan ladda up den via .rar elle ngt :P ?? shybba :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Har du testat Kontrollpanelen>Utseende och teman>Teckensnitt?

åhh alla misförsåtr mej , om ni kollar pås tart meny sen tillbehör>systemverktyg så finns teceksnitt eller ngt sånt heter den med typ latinska tecken o sånt.. jag vill ha den programet.. bara packa upp det eller packa ner de te mig ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Har du testat Kontrollpanelen>Utseende och teman>Teckensnitt?

när du väl säger det ser man att en är borta i kontrllpanelen och jag hittar ingen "utseende och teman" uatn bara teckensntit fast de e sån till WORD typ.. :( :( :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Har läst hela tråden och fattar inte vad fasen du ylar om? Kanske borde få en skrivlektion, Och goat gav dig filen ju? bara packa upp och fästa på startmenyn? Måste den sitta på Tillbehör -> Systemverk? Då är du ju sjuk  :P  Inget illa menat

nej men den har laddade up var fel (>_<) deusstom funakde den inte! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...