trollet66 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 hur ska mandöda minibossen här tacksam för hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Lätt. När han flyger runt ska du skjuta han med en pil,sen stannar han upp och då ska du försöka slå hans huvud. Fortsätt så bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Precis i början måste du först bli varg och attackera med ditt sinne. Sen fullföljer du precis som Abyssal skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Precis i början måste du först bli varg och attackera med ditt sinne. Sen fullföljer du precis som Abyssal skrev. tack så mycket :D tack så mycket är vidare nu i snötemplet :))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 haha jag sköt han med Clawshot ^^ det gick lika bra :P billigare .. slösar inte på några skott.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag trodde väl att man kunde använda Clawshot på han. Det var bara det att jag stod långt bort ifrån så jag nådde inte och att han rörde sej ganska mycket så det var svårt att pricka han, lättare med pilbågen. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 ja heh men d gick att träffa ^^ d e bara jag som e så snål :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 tack s¨mycket nu har jag bara två saker kvar att fundera ut å det är doktorn var det bara lukten tror ni som vargen skulle känna för fast man har 1000 så är han bara upptagen ändå och så är det kistan som står där ute där goronen skulle ha hot water hur får man ner den ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hos doktorn räcker det med lukten. Följ den lukten till Telma's Bar och prata med katten. Hon säger att du ska ut genom den södra porten och vänta till natten och döda alla Skelett hundar. Vilken kista syftar du på? Den Goron du pratar om, det är väl han som sitter vid den trasiga bron vid Östra delen av Market? Beskriv det lite mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 15 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 ok då vet jag med doktorn jag menar han man ska ge hett vatten i flaskan som gör sönder stenarna ute på gården där står det en liten upphöjd rund mur med en kista jag har klättrat upp högst upp på de tornena där men kommer inte ner på den är det någon som gjort detta ??? klurugt värreannars har jag väl klarat allt utan spökena å hjärtbitarna vad händer om man hittar alla spökena ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag tror inte jag har hämtat den kistan, jag ska kolla det sen senare idag. Hittar du alla spöken bryter du förbannelsen på Jovani och då kommer du få oändligt med rupees av hans katt. Katten ger dig alltså 200 Rupees varje gång du pratar med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag tror inte jag har hämtat den kistan, jag ska kolla det sen senare idag. Hittar du alla spöken bryter du förbannelsen på Jovani och då kommer du få oändligt med rupees av hans katt. Katten ger dig alltså 200 Rupees varje gång du pratar med honom. ok hoppas du komer på kistan det har inte jag :))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg