Brawler Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Vet ni om man kan få VIRUS på sin Wii medan man surfar på Wii internet? Har ni tänkt på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Borde inte gå efterssom NÄSTAN alla virus är programerade för XP men jag har inte en aning om Wii har ett operativsystem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Det GÅR säkert att fixa virus till Wii, det finns nog inte så många ute nu. Sen kanske det är som med Mac, att virus (eller kanske Wiirus :P ) inte funkar på Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Det GÅR säkert att fixa virus till Wii, det finns nog inte så många ute nu. Sen kanske det är som med Mac, att virus (eller kanske Wiirus :P ) inte funkar på Wii. Haha, Wiirus, det var smart :PIaf tror ni att om det nu går att få "wiirus" på Wii, att det kommer att påverka Wiin? Typ att den kanske stängs av automatiskt, kanske inte går o spara, eller att det hakar upp sej ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 just nu går det inte att får wiirus, som med mac, men det kanske kommer senare har hört att DS & PSP kan få virus. Och jag kom på Wiirus först :P hoppas inte att det kommer några Wiirus :cry: länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Det kommer säkert virus till wii, det stog att nintendo inte ansvarar för vad som händer med din wii. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 äsch lär väl gå att formatera den med någon skiva wii kommer ge ut om dom får stämmningar efterssom så många kunder inte kan spela eller så om dom får wiirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 äsch lär väl gå att formatera den med någon skiva wii kommer ge ut om dom får stämmningar efterssom så många kunder inte kan spela eller så om dom får wiirus. Du kanske inte har sett det än men man kan formatera om man går in på Wii Options. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Du kanske inte har sett det än men man kan formatera om man går in på Wii Options. :gitarr: men om den inte går att starta så kan man inte göra det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Du kanske inte har sett det än men man kan formatera om man går in på Wii Options. :gitarr: Nej, jag vet.. men man kan ju vara lite försiktig och bara gå in på sidor man litar på. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Det GÅR säkert att fixa virus till Wii, det finns nog inte så många ute nu. Sen kanske det är som med Mac, att virus (eller kanske Wiirus :P ) inte funkar på Wii. Det finns inga egentliga virus till de där två konsollerna utan det är bara filer som folk laddat in på SD kort från datorn och sedan öppnat på konsollerna så att Firmware:n i konsollen raderas... det är alltså inget virus utan bara ett program... Iallafall till frågan så nej... Wii kan inte få virus man kan uppenbarligen inte ladda ner saker från Internet på Wii och i vilket fall som helst så har Wii för lite minne för att kunna lagra ett virus i vilket fall som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Nja, det där med att wii har för lite minnte för tat kunna lagra ett virus håller jag inte riktigt med om. Wii har ju sitt 521MB minne, och jag tor säkert det finns virus som får plats på det. Men, som sagt, så tror jag inte att man kan få virus till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.