meee Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Jag e på GYM 5, och där skall man ha en pokemon som skall kynna flytta stenar... Jag kommer inte ihåg... de var ett tag sedan jag spelade det Vart får jag den, av vilken gubbe, eller kan man köpa den nån stans? För att en gubbe i ChinaCity nått, säger att man skall använda den attacken för att tex. förstöra stenar, men han säger inte var man får den, min sten pokemon är "MaChoke" på Lv40 Redigerat 2 Januari 2007 av meee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Hehe jag hänger inte med så mycket av vad du menar men jag satsar på att du menar HM:et Strenght.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Du får den i ett hus i 5te staden sock måste du klara av några tanter. Har för mig att man får surf där också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Om du kommer till den där "ön" Så klara gymmet gå sedan ut utanför där. Det kommer stå en tant eller något där. Prata med henne så ska du få Hm04 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 nej man får HM02 av tanten vilket är fly. HM04 får man av nån i earthquke city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzaa Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 du går till olivine city och gå vänster om pokecentret tills du kommer till en resturang eller nåt sen pratar du med dom där inne så får du streanght där har för mig att du kan hitta något i soptunnan också... du hittar fly i cianwood city efter du klarat av gymet. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 så är det ja, i sopptunnan ligger coin case om jag inte mins fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzaa Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 nej nej nej coin case hittar man i undergroundtunneln i goldenrod. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 då är det typ old rod eller nåt i sopptunnan, väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzaa Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 nej har börjat om och kollat soptunnan är tom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg