Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Banjo-spelen till N64, tyvärr så kommer dem ju inte. Har redan både MM och OoT på Collectors Edition så dem behöver jag inte. Och Goldeneye förstås. Men Goldeneye är också gjort av RARE :P Även om RARE inte gör spel åt Nintendo längre så kan de ävertala dem att låta Nintendo ha spelen där.... Goldeneye är dock en helt annan historia, licenser och sådant är ett stort problem, men dock inte omöjligt att det kommer. Tror att de kommer släppa Banjo spelen på VC iallafall, om de funderar på att göra ett Perfect Dark till DS så är det inte omöjligt alls :P Microsoft äger inte dem till 100% Och föresten släpps det VC spel varje fredag här i europa.... Redigerat 7 Januari 2007 av Colin_Kun Citera
Gäst Kabby Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Ang. News Channel. Är det "riktiga" nyheter, eller bara nyheter om Wii? Citera
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Riktiga nyheter, men den är inte uppe ännu... jag antar att den kommer mycket snart ^^ Citera
mammajackan Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Skrivet 10 Januari 2007 Vet nån när news channel kommer upp? :( Citera
Colin_Kun Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Skulle tro att det kommer nu i Januari nångång... Citera
ouagadougo Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Januari 2007 Den kommer den 27:e januari. Vet inte om den kommer till Europa då, men enligt http://wii.nintendo.com/wiimenu.jsp ska den komma 27:e. Citera
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Det kommer nog samtidigt överallt.... har för mig att forecast channel gjorde det så det blir nog isåfall samma sak med News channel. Citera
WiFiGamer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Om jag har ett wii och har ett wii point card så hoppas jag att ''wild guns(snes)'' och ''super mario paint (snes)'' kommer ut till wii. Citera
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Mario Paint är ett väldigt dåligt spel... jag hoppas att du är medveten om det :P jag hade inte lagt ner 800 Wii points på det spelet faktiskt. Finns så mycket bättre spel! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.