Nami Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag tycker att 2:an äger! *MÅSTE HA 3:an!!!!* Men då måste man köpa Playstation 3 -_- Aja, men du kommer att få köra med Sora snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 undrar vem som är sista bossen i kh3? kan inte vänta på de spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) Jag är visst ett KH-f*n... Jag har alla KH som har släppts.. Men var äkta besviken på KH2 Man ska inte spela igenom spelet direkt -.- Man ska ta tid och lvla och sånt göra sidequests. Du har säkert inte avslutat jiminys journal. Men spelet är asa segt i början men senare så blir det bättre. Redigerat 19 Januari 2007 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel44 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag tycker att 2:an äger! *MÅSTE HA 3:an!!!!* Men då måste man köpa Playstation 3 -_- Aja, men du kommer att få köra med Sora snart. kommer det e trea!!!??? måste ha det :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Ni verkar inte förståt exakt vad som gör Kingdom Hearts serien så bra, likadant för Final Fantasy. Det är ju Storyn som är så gripande, början i Kingdom Hearts tvåa är ju så ljuvlig, fylld av smärta och tro, man bara vill köra mer och mer för att få reda på allt man kan om storyn. Det ändå som upplevs tråkigt är just när man måste köra igenom nån seg värld för att endast få en lite glimt mer av storyn. Redigerat 4 Mars 2007 av Savity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ni verkar inte förståt exakt vad som gör Kingdom Hearts serien så bra, likadant för Final Fantasy. Det är ju Storyn som är så gripande, början i Kingdom Hearts tvåa är ju så ljuvlig, fylld av smärta och tro, man bara vill köra mer och mer för att få reda på allt man kan om storyn. Det ändå som upplevs tråkigt är just när man måste köra igenom nån seg värld för att endast få en lite glimt mer av storyn. de e ju knappast inte bara de.... alla härliga fighter, tolkningen av disney filmerna, träffandet av alla andra, asså när man får se allt som hände i 1:an igen så började tårarna stömma ner.... alla kära minnen man får fortsätta. jag brukade käka hubba bubba tugummi medans ja spelade igenom KH1. så vad tror ni jag gjorde när jag köpte KH2????? jag köpe såklart ett stort föråd av hubba bubba tugummi så att jag inte skulle gå miste om den här härliga känslan man får så att man inte kan sova får att man ligger och tänker på KH hela tiden.... ja de är som gör KH serien så bra, den härliga känslan som gör så att man ler :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Exakt, just den där känskan ja. Och alla er som inte uppfattade början som seg eller tråkig verkar inte förstå då vad Kingdom Hearts Igentligen handlar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg