pika Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 hur ska jag döda den ***** tredje bossen jag får utbrott på den där saken.-.!! "ta ögat" säger Midna.. jo visst hur lätt e det från en skala 1-10 ?! hur ska jag kunna döda den?! :blink: :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Det finns en bossguide jag har skrivit här på fuska. Kolla den. För att få tag på ögat, gå tillräckligt nära honom så han inte når dig men så du ändå kan få lock on på hans öga. Dra då ut den med Claw Shot. Glöm inte Iron Boots bara. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Först när du kommer ner så en det bara en tentakel men sen kommer flera upp leta efter vart ögat e så tar du lock och skjuter den med clawshot sen hugger du det så många gg du kan (även fast man bara kan hugga den en gång)gör det tre gånger så åker bossen upp ur sanden och är en fet orm ta av dig iron boots och börja preja på A:knappen så du simmar snabbare då när du e tillräkligt nära huvudet så ser du en pil du kan ta lock på ta det och skjut med clawshot så hamnar du på huvudet preja nu på B:knappen så hugger du bossen i ögat gör så tre gg så vinner du över den. Redigerat 2 Januari 2007 av Futurama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg