Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

I timless river finns fem fönster i ett är ett brinnande hus. Hur ska man göra för att stoppa bilarna och elden samtidigt? snälla hjälp mig någon

Alexander

Redigerat av ALL
Skrivet

I timless river finns fem fönster i ett är ett brinnande hus. Hur ska man göra för att stoppa bilarna och elden samtidigt? snälla hjälp mig någon

Alexander

Försök bara att slå bilarna...det gjorde jag. De är svåra när de blir arga, men då är det bara att kasta blizzard på dem. Om du slår dem snabbt skadas inte huset så mycket.

Skrivet

Alexander

Orka slå dom, jag använder Drive Form!
Skrivet (redigerat)

det är väl enklast... :P men om man vill ha en utmaning ska man försöka få upp dom i luften så blir de paralyserade ett tag när de träffar marken. :) funkar för mig

Redigerat av ruby king
  • 5 månader senare...
Skrivet

asså hur gammla e ni som behöver hjälp min lille bror dom e 10 klara spelet på svåraste uten min hjälp och han fattar inte ett piss engelska lol :lol:

Skrivet

de finns dom som ärbegåvade på tv spel som lär sig snabbt och hittar allt sen finns de dom som är sämre dom tex kanske inte spelar så ofta just den sortens spel så dom inte e vana och om man inte kan engelska spelar inte så stor roll igentligen i kingdom hearts jag klara tex Zelda ocarina of time när jag va 6 då kunde inte jag nå engelska alls.

• Skapa ny...