ALL Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) I timless river finns fem fönster i ett är ett brinnande hus. Hur ska man göra för att stoppa bilarna och elden samtidigt? snälla hjälp mig någon Alexander Redigerat 2 Januari 2007 av ALL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 I timless river finns fem fönster i ett är ett brinnande hus. Hur ska man göra för att stoppa bilarna och elden samtidigt? snälla hjälp mig någon Alexander Försök bara att slå bilarna...det gjorde jag. De är svåra när de blir arga, men då är det bara att kasta blizzard på dem. Om du slår dem snabbt skadas inte huset så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 I timless river finns fem fönster i ett är ett brinnande hus. Hur ska man göra för att stoppa bilarna och elden samtidigt? snälla hjälp mig någon Alexander Orka slå dom, jag använder Drive Form! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) det är väl enklast... :P men om man vill ha en utmaning ska man försöka få upp dom i luften så blir de paralyserade ett tag när de träffar marken. :) funkar för mig Redigerat 10 Januari 2007 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmie Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 asså hur gammla e ni som behöver hjälp min lille bror dom e 10 klara spelet på svåraste uten min hjälp och han fattar inte ett piss engelska lol :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tizzio Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 de finns dom som ärbegåvade på tv spel som lär sig snabbt och hittar allt sen finns de dom som är sämre dom tex kanske inte spelar så ofta just den sortens spel så dom inte e vana och om man inte kan engelska spelar inte så stor roll igentligen i kingdom hearts jag klara tex Zelda ocarina of time när jag va 6 då kunde inte jag nå engelska alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmie Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 ja iförsig men OOT e inget bara spel att gömföra med jag fick också det när jag va 6 där pratar dom inte ens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 men de STÅR en massa engelska i oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tizzio Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 precis de står vart man ska gå och sånt där och de är mycke mer detaljerat en kh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg