Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hejsan!

Förra veckan startade jag en klan så kallad -Teamwork-. Vi behöver mycket hjälp för att komma igång. Här kommer jag skriva statestik / information om hur det går med klanen.

Medlemmar

[3/6]

Zlider^ - Clan Leader (jag)

Kzer - Clan Leader

in yor face SWE - Game Server Manager

Hemsidan

Håller på med hemsidan. Ska ladda upp den på min server eliterna.se.

Servrar

[2/3]

Web server [Har vi]

Spel Server [Har vi] Tack rikke // in yor face SWE.

Ventrilo Server [behövs]

Spel version

Vi är och kommer alltid vara en Counter-Strike 1.6 klan.

Bli medlem?

Har du inte MSN? Ladda ner det här

Gå in på MSN och adda mig på [email protected]

Vänta tills jag accepterar dig som kontakt.

Berätta att du vill joina klanen och hur gammal du är och hur länge du spelat CS.

Det kan ta mellan 0 till 5 minuter för mig att tänka över om du ska godkännas eller inte godkännas som en medlem av -Teamwork-

VAD SOM BEHÖVS FÖR ATT VARA MEDLEM :

MSN

Ventrilo (berättar vilken version när vi fått en server)

CS 1.6

12+ år

Spelat minst 1 år

Lite info om klan ledarna av -Teamwork-

Jag och mina bästa kompis Dennis är klan ledare. Jag är 12 som ni vet och han är 14. Jag har själv spelat sedan första CS släpptes. Dock var jag väldigt liten då. för ett år sen gjorde jag ett års uppehåll och nu i helgen så fick dennis som spelat i typ 3 år iden att äga mig lite i cs i typ 20 min. Det han och jag inte var berädda på var att jag fastnade i cs igen. Dennis har en kunskap som jag inte har och det är hur man drar headshot med varenda vapen. Dock är han inte ducktig på det men han vet hur man ska sikta, lol. Jag och dennis gillar inte Stock banor så mycket så vi lirar mycket surf, aim etc.

Redigerat av NossLoad
Gäst Mega93
Skrivet

Har ni någon hemsida eller är det något ni väntar med?

Skrivet

Har ni någon hemsida eller är det något ni väntar med?

Jag håller på med den själv så det tar ju dock lite tid att få upp den. När den är uppe kommer jag fixa ett bättre system att bli meldem i klanen på.

Men just nu vill ni att ni går efter vad jag berättat här.

• Skapa ny...