NossLoad Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Denna guide visar dig hur du ladda ner och installerar skins till Counter-Strike 1.6. Vad är skins? Skins är modeller som du ladda ner och lägger i din steam mapp som gör att t.ex dina vapen eller CT modellerna ser annurlunda ut. Ladda ner och installer skins Först och främst måste du ju självklart hitta ett skin att ladda ner. Det finns många skins hemsidor för counter-strike. CS Nation WARNING! FPS Banana även känt som CS Banana Dock så varnar jag personer under 14 att besöka FPS Banana. Vi säger att du laddar ner ett skin från CS Nation. När du tagit imot filen så unzipar du den med hjälp av ditt unzip program. Ett gratis och enkelt sådant är Winrar. Sök på google för mer information. Unzippa mappen till skrivbordet [Rekommenderas]. Öppna nu ett nytt fönster och gå till... Din Hårdisk\Program\Steam\SteamApps\Kontonamn\counter-strike\cstrike\models Stäng av steam.. Om unzippningen är klar så drar du den unzippade mappen till models mappen du just öppnat. Starta nu steam >> counter-strike 1.6 och whips så har du dina skins. [EDIT] Såg precis att jag skrivit Skins "Tutoiral". Skulle gärna att en mod rättar detta genast! Redigerat 3 Januari 2007 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Den hära tråden skall klistras, dock finns det redan en sådanhära tråd, men den är inte lika fin :D Redigerat 9 Januari 2007 av SmartMedia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Asså blir så j*vla trött, det finns redan en sådanhära tråd, flytta ditt fula j*vla ass och börja leta i forumet innan du gör en tråd.. HERREGUD måste det vara så svårt Var!? Jag letade igenom hela forumet 2 ggr! Ifall det fanns en sån tråd är jag säker på att det inte var så dumt att skapa en ny, liksom uppdatera den =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Asså blir så j*vla trött, det finns redan en sådanhära tråd, flytta ditt fula j*vla ass och börja leta i forumet innan du gör en tråd.. HERREGUD måste det vara så svårt Isåfall så har du letat konstigt http://www.fuska.se/forum/Hur_Man_Skaffar_Skins-t80130.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Asså blir så j*vla trött, det finns redan en sådanhära tråd, flytta ditt fula j*vla ass och börja leta i forumet innan du gör en tråd.. HERREGUD måste det vara så svårt Det missade jag :blink: Jag kan iaf inte låsa, ta bort etc tråden för jag är varken admin eller mod och om de vill ha kvar tråden så sluta klaga, snälla :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg