smile_smile Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 när man möter jätte bowser vet jag inte hur man gör i storymoder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Vilken av formerna är det du har fastnat på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 11 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 jag vet inte hur man tar bort ett liv från hn när han sitter fast :medieval: :kung: i,am a :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jag vet inte hur man tar bort ett liv från hn när han sitter fast :medieval: :kung: i,am a :kung: Kasta dem där kloten på honom.... Fast låt honom spruta eld på kloten först.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ellkin Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Efter att han har kastat ut de där brinnande kloten och sedan svalnat så börjar han spruta eld helt plötsligt, eller hur? Och sedan tar du en av de lysande stenarna och kastar på hans ansikte och gör så några gånger så är han död. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Gör som Ellkin sa han har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg