Gäst J0ltFlame Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det jag vill veta är aa, hur man bränner ner spel till cd. Jag trodde först att man bara brände ner installikonen och sedan var det klart, men fick ´höra sedan att man behövde göra en imagefil av spelet :huh: vilket jag inte har en aning om. Jag har Nero.. så jag uppskattar alla svar jag får... Om ni inte vill förklara kan ni ange en site där det finns information om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 är det ett gamemaker spel eller vilket typ av spel vill du bränna ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst J0ltFlame Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 är det ett gamemaker spel eller vilket typ av spel vill du bränna ner? PCspel sådana som BFME, de ganska nyare spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 du måste packa i hop filen oxå :lol: så det är inget så enkelt :) Du måstle ladda hem WinraR först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst J0ltFlame Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 du måste packa i hop filen oxå :lol: så det är inget så enkelt :) Du måstle ladda hem WinraR först Heh, jag har redan Winrar! Nå? hur skapar man en imagefil av orginala spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.