Davidfreak Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag har kommit in i 3 banan & kommit till ett stort runt rum. men hur ska man komma vidare SNÄLLA HJÄLP MIG!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Kan du förklara lite mer? Vad finns i rummet, vad har du för saker m.m. Lite svårt att veta annars. Om jag gissar tror jag du pratar om rummet med den roterande trappan, du kan rotera den för att komma runt i rummet med spakarna som sitter i taket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag är där du tror jag vet det med trappan men hur kommer man längre fram i banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twilight Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 har du låst upp den där låsta dören ?? om du inte har gort det ska du ner till den undre våningen och gå in i den högra dören asså den högra dören från när du kommer in så är det en dör ner till höger gå in där så tror jag att du kan resten där själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag kan inte hitta nån nyckel så nepp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Leta efter rummet där det hänger plattformar i kedjor i taket. Skjut med bombpilar på några 2 stenar som hänger i taket och ta dig fram till kistan som innehåller en nyckel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg