Gäst senapsboy Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 den är helt klart idiotisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Nej, den är inte ful, den är skitsnygg. Och den är helt klart inte idiotisk. Men du är kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ja, Wii:n är verkligen inte idiotisk i alla fall. Men som Kabby sa, så kanske det finns andra här på Fuska som är det (ledtråd för vem det är: han har skrivit i det här ämnet!). Om du tycker att Wii är ful, så tyck det då. Du behöver inte köpa en. Själv tycker jag att den är ganska snygg. Den ser kanske inte lika mäktig ut som Ps3, men den har väl en ganska unik design i alla fall (alla Nintendos konsoller är ju unika i designen egentligen). Det ser också coolt ut när man ska sätta in en skiva i maskinen, då ett blått ljus blixtrar till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Xbox360 och Ps3 ser nog coolare ut än Wii, men Wii är helt klart bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 wii e inte ful! Den ser topp modern ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aqualove Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 den är helt klart idiotisk Jag tkr att den är fett ball om jag säger som så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 §1.11 Tråd Låst senapsboy, har sett väldigt mycket spam av dig, om du inte slutar kommer du få ytterligare varningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg