Gäst Youx Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Bästa Gratis Virusprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Bästa Gratis Virusprogram? har du inte råd o köpa dej ett nytt? om du ej har rådd för att köpa anti virus 2007 för typ 500 köp dej minst årsamodell 2004. Jag har nu 2005 o de funakar hur bra som hälst. bara 250 spän. Den heter "Norton Internet Security" Norton Antivirus e bliigare men internet security är anti virus me mer gräjer typ ghost,antispam,barn säkehrtslista mm. Köp Norton Internet Security eller Anti-virus! :o Den äger. ( även känd som en av dem bästa anti-virus programen i världen! ) sorry för dubbelmedelande* Men om du värkligen vill ha en bra gratis anti-virus program vet jag ... men evt ej om de tar bort virus.. men de bsta är ju läät AD-AWARE SE PERSONAL.. har testat de och de äger antiviruet jag köpt.. de tog bort 44 st popup saker jag hade men jag hade 0 virus så vet ej om de tar bort virus... du hittar de på www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 *suck* svårt att svara på frågan trunks_? finns bara två bra avast och avg, är dock inte säker på hur lång tid till dem kommer vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 AVG, ad-aware å Spybot Search & Destroy.. Mycket bra alla tre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Bästa Gratis Virusprogram? Det finns AVG. Både betalande versionen och den gratis. För att skaffa den så går du in på www.avg.se eller com eller något. Avast är också bra, vet dock inte hur man får tag på det. Orka söka. Bra Spy-Ware/Ad-Aware borttagningsprogram är: Ad-Ware SE Personal Editional. Spy-Bot Search & Destroy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Avg Anti virus Avg Anti spyware (30 dagars trial) Ad-Aware Spy-Bot Search & Destroy Errorsafe (:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 HijackThis <- äger allt ( tror att det bara är för spyware/adware inte säker) vart man en går när allting annat inte fungerar så är HT lösningen...(lr total rensning av dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.