Kuzune Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 >LÄNK< Alla routers som har AOSS och är kompatibla med DS. Det finns Zyxel P-334W och Zyxel 660HW-61, så har du nån av dem så ska det fungera. Har du inte det så måste du köpa en USB Connector. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) vart ser jag om jag har P-334W eller 660HW-61 ? Vänta lite nu , det är ju inte modemet som avgör om jag måste köpa en Wifi usb connector eller inte , det är routern. Dock hade jag inte den typen som krävs , j*vla skit.. Redigerat 4 Januari 2007 av Pcplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag tror ändå att USB Connector är bättre än router. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Japp , ska köpa Usb connector.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg