Gäst LILLENN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 JAg skulle vilja veta hur man gör när man ska fuska i Age of empires.. Vart ska jag skriva in koden? Hur gör jag? Citera
Gäst LILLENN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Tack, men vad gör jag sedan? ska jag trycka på ENTER igen när jag har skrivit koden? Citera
SFrisk Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 jajjemen kolla i fuskarkivet här på fuska.se för fusk `;) Citera
Gäst LILLENN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Haha, det går ju inte.. MÅste jag ha nåt speciellt program för att kunna fuska? :P Citera
Gäst Gripen Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Vilket Spel av de har du? 1 2 3 Vilket vill du ha fusk till.. Om du vill ha fusk..gå till www.fuska.se :D Citera
Gäst LILLENN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Jag har det första.. Men när jag försöker skriva in fusket så går det inte.. Jag vet att jag ska trycka på enter.. men det går inte att fuska endå.. Vet inte vad jag gör för fel :S Citera
SFrisk Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 kolla länk och skriv in koderna som står... Citera
Gäst LILLENN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 AAH, det funkar ju inte.. :( Jag gör som du säger men det går inte att fuska =/ 1. jag trycker på ENTER .. (får upp en ruta där det står "chat") 2. skriver in koden.. 3. trycker på ENTER igen.. gör jag fel? :S Citera
SFrisk Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 är du helt säker på att du har just age of empires 1 och inte tvåan eller trean då? Citera
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Prova att kolla dina koder igen eller så använder du den här sidan: www.justfuckinggoogleit.com Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.