purjo Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Warning! PC-n00b work in progress :P Hej! Nu e de s att jag behöver lite hjälp igen. Aja, men de jag ehöver ha hjälp med är: Hur man kollar vilket grafikkort man har och Var de senaste drivrutinerna till det grafikkortet finns. Så man måste alltså veta ett för att kunna veta två ;) Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) du kan använda det här >>SIW<< Redigerat 3 Januari 2007 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Vad är det för något? Vill gärna veta innan ja laddar ner det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Warning! PC-n00b work in progress :P Hej! Nu e de s att jag behöver lite hjälp igen. Aja, men de jag ehöver ha hjälp med är: Hur man kollar vilket grafikkort man har och Var de senaste drivrutinerna till det grafikkortet finns. Så man måste alltså veta ett för att kunna veta två ;) Tack på förhand! skitt i de han skicka gör så hä för att veta mdoel o vilekt kort ud har: Skriv bordet>Högerklicka där>Ta egenskaper>Välj Inställningar>Ta advancerat>Välj Bilskärmskort SÅ FÅR DU VETA ALLT OM DITT "gRAFIKKORT". :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Tack så mycket^^ jag har ett Radeon X1600 Series, men vart finns de senaste drivrutinerna och så till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 dum,di,dum... google är rätt bra ibland. http://ati.amd.com/support/driver.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Just de ^_^ Men hur installerar men de? Hur gör man efter att man har laddat ner de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 det står på sidan <_< annrs kunde du kolalt genom start>kör>Dxdiag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Annars förljer senaste drivrutinerna med i tidningen Pc-gamer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ladda ner(Spara på skrivbordet) -> avinstallera dina gamla drivrutiner -> kör .exe sopm du sparade på skrivbordet, följ instruktionerna (whatsoever) och installera, starta om.. För nogrannare inställningar, www.ati.com . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.